Torsdag

Hej!

Förutom att jag försov mig denna dag , så plockade jag undan lite utav mina saker i hallen för till helgen så kommer min yngsta bror och hans (soon to be) fruga och ska sova över.  Det blir påskmiddag här hemma på lördag i vanlig ordning och då ska hela tjocka släkten komma med varsin respektive(förutom jag nudå, bläää sucks..) och vi ska trycka ner tjockismat i munnen och bara må 🙂

Då jag försov mig så missade jag mitt inplanerade morgonpass på gymmet, så jag trillade in på gymmet vid 13 tiden och fick köra dubbelpass! När jag kom intrillandes genom ytterdörren vid 16.30 undrade min mor om jag hade sprungit sverige runt eller nått. Haha, blir så med dubbelpass! Riktigt härligt och det gick sjukt bra, squats med teknikträning och grymt magpass med cardiointervaller. Väldigt najs!

Denna dag så fyller även min farfar år så kvällen spenderades på släktgården och (halva) tjocka släkten var där och snackade skit och skratta åt den i vanligt ordning 🙂

DSC_0296 DSC_0297 DSC_0300

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Familj, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

