Fredag

Heeeej allihopa!

Idag har det varit en sånndär slapp dag! Lugnt på jobbet+kort dag gjorde att jag kunde komma iväg på en tur till Skurup för att hälsa på min yngsta bror och hans flamma 🙂 Jag har aldrig varit i deras lägenhet så det vart verkligen dags för det nu. I sommar så har dem bott där i 1 år.. haha bättre sent än aldrig 😉 I skurup så var de lite marknad också idag, jag passade på att stör träna med Anakin, lagom med folk och fä så varför inte 🙂 Han var som vanligt enormt taggad och villig till att göra ALLT haha. Den hunden alltså, slutar aldrig att förvåna. Det bådar gott för våran tävlingsdebut på Söderåsen om 2 veckor.  Där var även ett stort STÖR rent ut sagt som skrek på mig och Anakin, PUUUPPY, PUPPY skrek han?! Anakin tittade första gången sen sket han i det, han ville träna med matte istället<3 Vi träna även lite passivitet, som gick sådär. Människor på marknad har inte riktigt respekt för människor som tränar sina hundar O.o NÄSTA GÅNG, kommer jag vara mer förbered och säga bestämt nej och stå ivägen. Palla folk som klappar först och frågar sen? Anakin var hur duktig som helst iallafall och skötte sig fin fint hur brossan sen. Han låg mest och övervakade arbetet med matlagningen. haha

DSC_0314 DSC_0318 DSC_0320 DSC_0321

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

