Första MAJ

Hej 🙂

Idag är det 1 Maj, demonstranternas dag!

Jag har inte varit ute på gatan och sagt mitt idag, jag har gått på mitt jobb hos mina djur. Efter jobbet så var jag enormt sugen på att träna agility, idag har Ystad Bk haft en inofficiell agilitytävling och ALLA har varit där och tävlat idag förutom mig. Som vart tvungen att jobba . Min mor och hennes ena tik vann agility klass 1, väldigt roligt 🙂 så efter jobbet så körde jag och Anakin till bruks och tränade lite. Slalomingångar(nöta, nöta), skicka och springa vid hinder var huvudsaklig träning idag. Men han fick även prova på ALLA balanshinderna idag och däcket. Däcket gick fin fint och balanshinderna var han osäker på i början men gjorde det med säkerhet och vi kunde fokusera på kontaktfälten bara efter några 4-5 gånger över. Väldigt duktig och lättlärd doggie jag har<3 Jag filmade också, DET ska komma upp antingen imorn eller lördag. Får se när jag hinner fixa och trixa med filmredigeringen.  Så håll utsikt!! Det kommer

DSCN1304 DSCN1305 DSCN1306

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Agility, Anakin, Hundträning, Jobb. Bokmärk permalänken.

Kommentera

