Baksmälla

Nej, jag är inte bakis idag. För jag dricker inte änns?! 25 år och nästan nykterist, inte varje dag man hör det idag.  Nej, men man sitter ju och tänker. Det var ju inte såhäär man hade tänkt att allt skulle ”sluta” eller bli. Jag trodde att jag skulle ha 2 hundar som jag kunde tävla och träna med. Att jag skulle ha 2 bästa vänner som dessutom var som brödrar, som var mina absolut bästa vänner och träningskompisar. Man tänker ju ändå på honom dagligen, jag tänker på honom nästan hela tiden. Hur hade det varit nu, hur hade han reagerat nu, vad hade han gjort nu?

King som var min ständiga beskyddare och följeslagare. Han släppte aldrig fram någon som jag kände att jag inte vill prata med eller inte ville ha nära. Han hjälpte mig när det var som värst med allt, sjukdom, jobb, stress, ilska. Han var mitt liv, mitt allt, min själ. Nu ska jag åka på tävling utan honom. Hur går man vidare med samma tempo som innan, man är ju inte hel. URHUVUDTAGET. Saknaden är enorm och obeskrivlig. Saknaden är smärtsam och helvetisk. Saknaden är jobbigt och enormt påfrestande. Blä på saknad, men samtidigt så behövs nog saknad. Annars glömmer man, glömma vill jag verkligen inte göra. Sov got min älskade, vi ses snart igen.

IMAG5602 IMG_8461 DSC_0749 Anakin&King IMG_8433 DSC02309 IMG_1411 IMG_1413 IMAG6053 IMG_0876 IMG_0832 IMG_0636 IMG_0571 IMG_0545 IMG_0540 wpid-IMG_20130222_223827.jpg IMG_0290 IMG_0276 wpid-IMAG5178.jpg wpid-IMAG4896.jpg DSC01840 IMAG0572 IMAG0559 IMG_7989

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i King. Bokmärk permalänken.

Kommentera

