Torsdag 24 Juli 2014

Hej bloggen.

Tur att denhär veckan verkligen snart är över.  På lördag är det utställning och mina dagar har varit fulla med jobb och massor med träning, träning och träning. Imorn så har jag fått lov att sluta tidigare ifrån jobbet så jag kan komma hem i vettig tid så jag kommer upp på lördag. Stiger man upp 4.30 på morgonen och lägger sig i sängen vid 00.00-00.30 varje kväll i en hel vecka som jag gjort nu så börjar man bli smått zombie.

På söndag har jag och en kompis planerat in bio HELA dagen. Efterlängtat och väl behövt faktisk efter en sådanhär tuff vecka. Vi vet inte vilka filmer det blir än, men hemmagjord pizza och tonvis med godis har utlovats och jag kan knappt vänta. Längtar sååååhär mycket! Massa mys med hundarna också kommer det bli för dem ska med, såklart. Åker ingenstans utan dem 🙂

Nu är det även helt spikat att min ädle springare kommer till SM i Augusti. Vi ska åka dit ett gäng till SM för att heja, 5 ROSDALA ponnyer är färdig kvalade och startklara. Roligt att Rosdala tagit fram så fina ponnyer(hehe, tack mig själv), vi äger och har fött upp och utbildat sveriges bästa dressyr 6 åring och kan nu även skryta med att Gigolo är sveriges 3:dje bästa dressyr 5 åring. Väldigt roligt och en enorm prestation utav hans ägare<3

Tanken var väll ifrån början att vi alla skulle låna mina föräldrars husvagn och sova där, men pga missförstånd så får jag och Anakin inte plats. Så vi letar hotellrum just nu. Ledigheten är spikad, så just nu är de ”bara” sovplats som ska ordnas.

Ledigheten till Anakins BPH är också spikad. Så den 5 September kör han, jag och Nanis mot Götet och spenderar helgen där :)<3 Kommer bli väldigt mysigt och lite efterlängtad ledighet tas ut! Ingen semester för mig i sommar så 3 dagars semester över en helg i Götet så är vi nog fit for fight sen igen.

Det är även nu spikat med ännu en weekend i Göterborg i mitten utav Oktober. Konsert väntar och lite annat smått och gott. Anakin följer såklart med och är vid min sida, anar en liten stadsmiljöträning 🙂 12671_485412241491541_1810798924_n

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, hästar, Hundträning, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

