Fredag 1 Augusti 2014

Hej bloggen!

Jaha, då har ni fått tagit del utav ett utkorg inlägg. Alltså ett inlägg som aldrig skulle ha postats men blev de ändå. Har många utkorgs inlägg som jag aldrig kommer publicera, de hade blivit så mycket liv! Dem är endast för mig, för att jag ska kunna skriva av mig. Jag skriver här nästan som en dagbok, bara för mig, men som alla kan läsa. Det som är bra med en blogg är ju att dem som vill kan läsa och ta till sig, lära sig och kanske inspireras utav varandra. Naturligtvis på både gott och ont, finns ju massor med fega människor som sitter bakom dataskärmen och skriver dem mest hemska saker till folk.

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

