Fredag 1 Augusti 2014

Denhär dagen var verkligen bäddad för att vara positiv. Jag vaknade lätt när klockan ringde, solen sken, hundarna tysta och lugna. Men jag kände ändå att allting inte var OK. Det är nog den jobbigaste känslan i världen, att allt är bäddat för att det ska vara lätt och rätt. Men de känns bara jobbigt ändå.

Ska till hästarna idag också, utlovat att rida. Men jag känner verkligen inte för det. Jag vill bara hem, till mitt eget hem, min egen soffa och säng. Kolla på min egen tv och äta precis vad fan jag vill. Men nej, livet vill annorlunda och jag sitter fängslad. Livet suger enormt mycket just nu, jag är på bottnen, längst nere i skiten och blir dragen, sårad, sviken omvartannat. Min livets pinne är bruten på flera ställen och min livlina trasslas sakta men säkert sönder och jag vet inte om jag orkar hålla kvar. Just så känns de nu, väldigt jobbigt och väldigt stor energi tjuv.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

