Lördag 2 Augusti 2014

Hej bloggen.

JAHA, då vart man sviken IGEN utav en person som man tror står en nära.

Jag hade en sånn jäkla bra dag på jobbet idag! Vaknade i god tid imorse, kollade lite film och slappa, vaknade till sådär lagom fort. Kör till jobbet, chefen redan där och är sådär snäll och positiv. Då blir man riktigt sådär varm i magen och bara känner, vilken bra dag detta kommer bli! Jobbet flyter på riktigt bra och ingenting känns jobbigt, allting känns bara roligt och inspirerande. Precis som ett arbete ska vara. Ingen stress, inga sura miner, BARA lugn och ro och göra de man ska.  Slutade 1h tidigare för ovanlighetens skull, kör hem i lugn och ro och är bara glad. Tränar lite med Anakin, går en runda med honom och är bara sådär löjligt lugn och nöjd. Mycket ovanlig känsla för mig, iallafall just nu.

Sätter igång datorn, på med lite mysfaktormusik och ska kolla igenom facebook bara för att. OCH VAD SER JAG DÄR?! Stort svek utav svikare nr 1 som jag ger chans efter chans till en förbättring eller ändring, men nej. Varför hoppas man på att mänskligheten ska förändras? Eller åtminstone FÖRBÄTTRAS?! Varför är man så jäkla dum och naiv att man helt ärligt tror att en person som redan gått bakom ryggen på en så många gånger och dessutom svikit mig så många gånger att jag tappat räkning, helt plötsligt ska bättra sig? Nej, de är helt omöjligt tydligen för denna människan. Personen i fråga har dessutom gått bakom ryggen på mig med en kumpan, som jag dessutom trodde var min vän.

 

Det är så himla roligt med människor, dem ska fan bara ha, ha och ha men aldrig ge NÅGONTING tillbaka. Det är ju därför jag sitter där jag sitter nu, för jag ger fan allt jag har men kräver aldrig någonting tillbaka. De gör mig till den mest puckade, dummaste, snällaste, mest naiva människan i världshistorien. Hur fan kan allt hända mig HELA TIDEN?!

 

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

