Lördag 9 Augusti 2014

Hej bloggen!

Idag är första dagen, DÅ JAG ÄR HEL LEDIG IFRÅN PRECIS ALLT. Inga hästar, inga tävlingar, absolut inga måsten. Sådana dagar för mig är enormt sällsynta och enormt uppskattade och idag ska jag bara precis göra vad jag själv vill. Jag har tänkt lite på vad jag vill göra, typ som att springa en runda nu på morgonen(innan Anakin vaknar, haha), promenad med mina <3:an, DW-runda med Anakin, gå till gymmet(hej, squats day!), ringa lite viktiga samtal, träna utställning med Nova(mina föräldrars nya hund), träna med Anakin<3 och bara ta de lugnt! 🙂 Har även tänkt att försöka filma all min hundträning idag så alla kan få se, från början till slut. Vädergudarna har lovat halvmulet hela dagen så idag kommer det nog vara PERFEKT väder för alla utomhusaktiviteter. Inte för varmt för hundarna och inte för kallt för lättfrusna mig.

Väldigt taggad på denhär dagen! 🙂 Ha en fin dag alla solstrålar<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Hundträning, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

