Söndag 10 Augusti 2014

Hej bloggen!

Vilken bra dag jag hade igår! Den var väldigt bra från morgon till kväll, förutom precis när strömmen bestämde sig för att försvinna i 2h tid precis under matlagningen! Jag lagade mat, tränade hundar, gick till gymmet, sprang, kollade på film. Inte mycket stress igår! Skulle ha ett möte vid 13 men när personen inte dykt upp vid 13.20 så var jag fortfarande lika lugn. Jag brukar bli stressad direkt(13.02-13.03) men nu gick de både 20 och 25 min innan personen dök upp och jag hade inga problem med det alls! Väldigt skönt att för en gångs skull inte känna att, FUCK NU KOMMER JAG BLI SEN TILL DET, ELLER INTE HINNA MED DET osv. Men ingenting igår, väldigt skönt och efterlängtat.

Men som vanligt så när jag har en ganska bra dag eller som igår en bra dag så kommer där en dag som denna, då allt känns skit och mög. Vill inget mer än att ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Vet inte varför de är så men så är de alltid, har jag fått lov att vara glad en eftermiddag eller då som igår, mått riktigt bra en hel dag så kommer helvetesdagen dagen efter. Jag vaknade 04.20 imorse, BRA BÖRJAN DÅ! Not. Kunde inte somna om, för mörkt för att ut och springa och Anakin låg och snarka så det var inte heller en bra idé. Satte igång en film och kollade på den, klockan blev lite i 7, bytade om och sparka mig själv i röven för att komma ut och springa. Ja, allt kändes skit och jobbigt från början till slut. Dock var jag 2 min snabbare idag än igår, hejja mig!  Men nu känns allt skit igen, ska till gymmet sen. Ska ringa lite samtal idag också, sen håller jag söndag. Ska göraa llt i min makt för att denhär dagen INTE ska vara skit utan iallafall vara helt OK eller till och med bra.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

