VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?!

Hej bloggen!

Som jag har kämpat med mig själv denna dag, jag bestämde mig imorse för att jag inte skulle ha en dålig dag.  Ändå, efter en joggingrunda och varit ute med Anakin på promenad i 1,5h så kände jag fortfarande att jag var så nollställd och seg. Okej tänkte jag, då kollar jag på en rolig film innan jag går till gymmet. Under filmen blev jag(trotts skrattattacker under filmen) tröttare, omotiverad och bara kände att allt bara kunde försvinna. Så jag gick till affären och köpte godis(ovanligt), la mig i sängen igen och fortsatte kolla på film. Sover till och från under hela filmen och är bara trött. När klockan slår 12 så sparkar jag mig iväg till gymmet, men halvägs så vänder jag och går hem igen, ner i min säng och fortsätter sova. Låg kvar i sängen till kl 17 för att gå en runda med Anakin igen och här sitter jag nu, ledsen igen.
Hinner knappt logga in på facebook där jag ser en nyfunnen vän(trodde jag, naiva jävel) svika mig. Backstabbad, sviken.. denhär människan har alltså sagt en sak till mig och gjort en helt annan sak. En sak som är väldigt kär och viktig för mig, just för mig, just för mitt självförtroende och mitt välmående.  Just nu känns de som att alla sviker man hela tiden, precis hela tiden. Jag orkar inte! HUR MYCKET SKA EN MÄNNISKA TÅLA?! Vad är det för fel på mig, var jag är, vad jag än gör så ljuger folk, snackar skit bakom min rygg och jag bara står där och ler och ger dem chans efter chans. Vad är de för fel på mig? vad gör jag för fel? Vad har jag gjort för att förtjäna all denhär skiten? Vad har jag gjort för att alla ska svika mig just nu, just nu när jag redan har svårt att hålla näsan ovanför vattenytan? Vad är det för fel på mig?

DSCN1665

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

