Onsdag 13 Augusti 2014

Allt är färdig packat och planeringen inför imorn är spikad. Mitt hjärta rusar och hjärnan slutat fungera sen flera timmar tillbaka. Jag kan knappt fatta det, imorn vid denna tiden så har jag fått träffa honom. Hela denhär dagen har jag flugit på moln! När klockan slog 16 så var jag först in i duschen, först ut genom dörren och snabbast bort ifrån jobbet. Mina tankar har varit långt borta hela dagen och jag har varit sådär sjukt barnsligt glad och förväntansfull inför vad som komma skall imorn. Åååh,  jag kan inte fatta att detta händer! JAG, JAG utav alla människor ska äntligen få träffa mitt livs häst igen. Som jag saknat honom!
Nu måste jag dock sova, försöka iallafall.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar