Onsdag 13 Augusti 2014

Godermorgon bloggen.
Jag vet inte vad som händer med mig, men sen i lördags har jag vaknat utav mig själv aldrig senare än kl 5. Trotts att jag inte kan somna tidigare än ca 23-00 om nätterna!  Jag är inte trött när jag vaknar men fram till lunchtid varje dag är jag som en zombie. Förstår de inte alls, väldigt jobbigt är det iallafall. Anakin och Nanis sover som stockar fram tills jag måste gå upp och köra till jobbet.
Då var dagen D här nu då!  Bara denna arbetsdagen kvar, imorn kör vi mot ponny SM! 3 brudar, 2 bilar, transport, husvagn och bara massa roligheter. Vilka ska till SM då? Min ädle springare, Lillan, Poseidon och Grålle. Alla visade, insida och utbildade utav mig!  Ska bli riktigt roligt att få träffa dem igen, speciellt min ädle springare. Han är ju den största anledningen till att jag åker med! Han blev såld i Oktober förra året och jag har inte sett honom sen dess och inte har jag haft tid, råd, möjlighet eller varit frisk nog att åka för att hälsa på. Men nu så! Imorn kväll, så kommer jag få se honom. Längtar så jag nästan spricker! 

image

Får bli en bild på pussmunhästen ☺

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

