På G

Hej bloggen!

Hela mitt 2014 har varit skit. Enormt mycket skit. Jag jobbar hårt varje dag för att min skalle inte ska krascha och för att jag inte ska bli sängliggandes.  Jag har tagit tag i en del grejer som jag nu kände mig redo för, enormt jobbiga och väldigt ångest framkallande saker. Men utmaningen gör en starkare och säkrare, man måste kliva framåt inte bakåt. Man måste ta sig igenom det sjukt jobbiga och svåra för att komma vidare. Min stora jobbiga ångestframkallande grej har alltid varit pengar. Jag är väldigt rädd för att bli pank, för att vara skyldig någon pengar eller att fakturera någon. Jag tycker att det är fan de jobbigaste som finns! Att få en skodd hästs hov mitt i nyllet gör bara ont, eller att bli biten utav an ”problemhund” i benet gör också bara ont. Att få hjärtat krossat tar sin tid att läka, men att be folk om pengar(som dem är skyldiga en för att man gjort dem en viss tjänst) är fan de svåraste som finns. Men det är ju så när man är duktig på vissa saker och faktiskt ska ha betalt för det. Jag har gått såååå mycket minus(vi snackar flera nollor här) för att jag är för dumsnäll och inte vågar säga vad jag igentligen vill ha för jobbet jag lagt ner. Men sen uppbrottet med mitt ex har jag nog fått mer kött på benen och vågar kräva lite iallafall. eller ja, de känns så just nu 😀 Om jag en dag blir egenföretagare(som jag verkligen hade varit en dröm som går i uppfyllelse) så måste jag kunna göra detta lilla jag göra nu.

 

Från och med 26 års dag så kommer mitt liv förändras ganska ordentligt. Det är inget jag bara säga det är ett faktum. Då kommer även Anakin vara 2 år gammal och vi ska köra järnet. Har jag ingen häst tills dess så får de FAN VA. Kan hjälpa andra med deras hästar men hittar jag inget jag vill ha så kommer jag köra 100% på Anakin och sen gymmet, kanske blir fitness människa ändå? Det är ju trotts allt jävligt roligt att träna 😀

 

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Louise. Bokmärk permalänken.

En kommentar till På G

  1. josefinewarme skriver:

    Vi hejjar på er 🙂 KRAM! / Josefine & Bonnie

Kommentera

