Torsdag

Hej bloggen!

Vilken dag jag har haft! De har varit helt kaos på mitt jobb, det började brinna i en utav brunnarna. Hade vi låtit det fortsätta vet vi inte om vi hade haft jobb imorn eller om våra kära djur hade överlevt. Tur i oturen att det STANK och vi hade ögonen öppna så vi kunde ringa på hjälp med att få det släckt. Dock inte det ända som var riktigt kaos idag, allting har varit riktigt jobbigt på jobbet idag. Hoppas verkligen på en bättre dag imorn, lugnare hade man kunnat önska sig iallafall.

Imorgon är de fredag och OMG vad jag är taggad! Inget speciellt sådär haha men ska bli sååå enormt skönt med helg. Haft 3 livs levande helvetes veckor på jobbet och ingen är nog lyckligare än jag för att det är helg och fredag snart. EN DAG KVAR 😀

galen gangsterFick besök igår utav en kollega och hennes ponny Gangster. han är väldigt liiiiiiiten och väldigt sööööt.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i hästar, Jobb, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

