Bergodalbana

Hej bloggen!

Hur skriva de igentligen? Berg och dalbana, berodalbana, bergÅdalbana ööh? Sistnämnda är ett skämt. HAHA

Denhär dagen har varit en väldig mental BERGODALBANA(helt enkelt för lat för att googla detta) hela dagen. När klockan ringde imorse(läs natt/ottan) för att jag skulle upp och jobba så var jag ändå positivt inställd. Allt kändes lätt precis just då, det kändes fortfarande lätt på jobbet, hela tiden. Väl på jobbet känns de fortfarande lätt, men en stressande känsla börjar krypa fram när klockan börjar närma sig 12. Åååh, öppet hus på brukshundsklubben, hade inte glömt det, men började känna stress över det. Inte bra.

Några timmar i en liten bubbla. Kommer hem och mår skit efter en riktigt bra dag. Jag borde inte må såhär, men så mycket i huvudet och så mycket tankar och känslor. Då blir de lite på fel håll, om man kan förklara det så.

Så, fast det är söndag idag. jag har alltid söndagsångest, även när jag jobbat hela helgen. Nu har jag jobbat 3 helger i rad plus alla dagar där emellan. Nu ska jag jobba måndag och tisdag, sen vara ledig 2 dagar. Sen jobba hela veckan, helgen och hela veckan igen. Hundutställning, agilitykurs, träning, gym, hästar, planering och schema ska ordnas upp. Heja mig! ..

En liten drömbild :)<3

pony

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

