Seg, segare, segast

Hej bloggen!

det känns som fredag idag, är så trött. Men Tisdag idag och imorn är jag ledig, eller ja, ska vara ledig iallafall. Jag hoppas verkligen jag får vara ledig så jag kan få stänga av klockan och sova tills jag vakna av mig själv. Fullmåne inatt och de verkar som, jag har dock inte sovit dåligt jag har sovit som en stock. Men känner mig mer död än levande just nu. Lång men ändå lätt dag igår, idag hoppas jag på en lika lätt dag. det hade varit väldigt skönt att kunna köra ifrån jobbet i rätt tid, att de går lätt hos hästarna och sen att man får ett superpass på gymmet.

Anakin var väldigt duktig igår på träningen, dock tycker han det är sååå roligt att han blir lite väl taggad så det går gärna för fort och då blir de fel haha tränade mycket snabba, korta övningar igår som jag även använde mig på kursen för mina små kursare. Folk som sätt Anakin utöva agility har sagt till mig att rasta honom ordentligt innan vi börjar träna. HAHA just det, för det är han inte redan?! xD Det är bara träning, träning och träning som ligger bakom hur bra de kommer gå snart. Vi ska visa dem! Vi ska vinna, vi ska ta dem! :D<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Agility, Anakin, Hundträning, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

