Tisdag

Morgon började med hosta, lite hosta och sen hosta. Jag hostade mig till jobbet, igenom jobbet och avslutade dagens arbete med hostande. Himla trevlig dag 😀 
I helgen när jag mådde dåliga så råkade det bli lite internet shopping (Joo, ibland kommer tjejen fram i mig), massa olika sidor och olika grejer. Idag hämtades dem två första ut ocj imorn ska dem två andra hämtas. Så himla happy! Nu ska jag bara bli frisk så jag kan få chansen att använda allt.
Ingen ridning fortfarande då jag är så dålig 😐 hade tänkt prova på att jogga hästis imorn, får känna hur de känns. Blir de för bra får jag helt enkelt hoppa av! Det ända som är bra med att man är sjuker och inte ska träna är att man får mer mys tid med pålle. Massa mys och pussar i hagen innan arbete idag 💜

image

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

