King

Jag vaknade upp själv, i våran stora säng. Trött som tusan, kändes som att jag skulle somna om vilken hundradel som helst. Grannen höll på hela kvällen igår, har hållt på hela natten och imorse när jag vaknade och steg upp, hörde jag att denne, SAMMA person håller på att bummpa(stavning?!) och slå med något. Usch och blä, ont i skallen hade jag både igår och idag också. Det är då man bara vill dra täcket över huvudet igen och liksom, somna om så det kan försvinna med sig. Men jag kom upp, gick ut med dogsen, åt frukost, fixade mat till dagens jobb och sen iväg.

Nu är jobbdagen slut och jag ska strax glida ner i ett varmt bad, sen ska jag ut och träna King en runda. Det behöver han minsann, så jag kan få en lugn kväll med gubben som kommer hem ikväll 🙂 wei!

För övrigt, så är det King på bilden 🙂 Min ”lilla” älskling som är bäst i världen och som jag aldrig skulle kunna göra av mig med hur mitt liv än ser ut eller blir.  Är han inte världens finaste så säg? :)<3Bild

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar